Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 27 januari 2009

Surströmmingsklubben/akademin igen

Varit och ätit surströmming med tjejerna. Det var SÅ GOTT! Tur att vi träffas om en månad igen.
Dessutom har vi ju så himla trevligt också.

Efter det gick jag och en kompis hem o scrappade. Ytterligare en följde med, men hon satt vid datorn medan vi pysslade på.

Sambon är i Vadstena, sett på pumpar till fabriker. Skulle sedan äta middag och bo på Vadstena kloster. Har precis pratat med honom och önskat honom en god natt (utan mig, hur det nu ska gå ;) ). Han kommer hem imorgon.

Sov gott alla!!

Inga kommentarer: