Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 16 januari 2009

Alldeles ensam...


Söta kort på två av våra katter, Gustav och Herbert. Herbert älskar att ligga i papperspåsar, och den röda katten är i full bus.


...en fredag kväll.
Nä, jag har inte varit ensam hela kvällen. En kompis har varit här o vi har stansat blommor, bokstäver o dyl hela kvällen, i tre timmar. Vi har använt en cuttlebug. Jag är helt slut, och inte blev det något scrappat ikväll.

Trodde att äldsta bonusdottern skulle komma men hon hann inte med bussen hit, och då blir helgen för kort från lördag. Men hon kommer om två veckor, kul! Och ffa för hennes far, som LÄNGTAR efter sina barn hela tiden. Men jag tror att hon också längtar hit.

Men fadern är på arbets fest ikväll, får se när han vill ha hämtning ikväll. Jag hinner nog somna.
Har dock min 16 åring på språng, han är också på fest, känns mindre kul för mig, men jag pratade med honom nyss och han lät helt okej.
Äldste sonen är hos kompisar.

Nu är det varmare ute igen, BARA - 7 gr, skönt, och det blir nog varmare imorgon.

Har gjort en jätte god Kina rätt idag till middag. Yngste sonen hjälpte mig.

Nä, nu längtar jag efter min familj. Ska gå och vila, ska först ropa in katterna som äntligen tordas ut.

Inga kommentarer: