Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 6 januari 2009

Sista dagen på ledigheten

Tänk, nu är två veckors ledighet slut, men det har varit en härlig ledighet. Känns dock skönt att börja med en kort arbetsvecka.

Igår åt vi middag med goda vänner, sedan gick vi över till dem på fest, innan vi åkte ut till Pite havsbad för festligheter. Det var Storstryk som spelade för sista gången (var det någon som sa), nalta rythm and blues i puben o dansbandet Expanders i restaurangen. Vi var mest i puben o kul hade vi. Vi hade ordnat med skjuts o hämtning, för att slippa garderoben o taxi.
Sedan for vi på Max o åt, lång kö som resulterade i att vi lade oss kl 0430, hjälp. Det känns idag om än jag mår bra så är man ju helt slut!!
Äldsta sonen hade varit på Pentryt o åkte hem med oss.

Killarna kom ju hem från farmor o farfar igår. Den yngste är sjuk, över 39 gr feber. Inte kul! Han får nog vara hemma i veckan från skolan.

Bonus dottern åkte hem idag, kändes riktigt trist, kändes som att hon flyttat hit igen. Men hon verkar ha mått så väl hela lovet. Trivs med oss o sina kompisar. Hon gillar när det händer saker runt omkring henne. Men hon skulle komma i slutet av januari igen. Kul!

Nä, ska nu gå o slöa. Blir nog att köpa hem mat idag, jo, absolut!!

1 kommentar:

Maja Stokk / eyovine sa...

Nu har jag hittat hit ;-)... har du börjat scrappa??? Så roligt!!

Kram