Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 1 februari 2009

Tonårstaxi

Våra katter håller ihop, går gärna ut tillsammans, kommer in tillsammans och sover tillsammans. De har en HÄRLIG tillvaro med varandra.

Ja, man är verkligen tonårstaxi, då man har tre tonåringar i huset. Känns som jag har kört bil hela helgen. Men jag gör det, så att man vet var de är och att de kommer hem.
I torsdags kom min äldsta bonusdotter, som tidigare har bott här. Hon hade nog kompisabstinens, för hon drog direkt till en kompis.
Fredag for hon med kompisar till en stuga för att åka skoter, kom hem lördagen.
Fredag kväll var min äldsta son på fest hos en kompis som åker till Norge och jobbar. Klokt av honom att åka där det finns jobb.
Yngste sonen sov hos tjejen.

Själv hade jag junta här hemma. Vi lagade god mat och drack gott vin och spelade spel sedan. Vi hade hur kul som helst. Dessutom vann mitt lag :).
Sambon fick hålla sig undan, men han blev bjuden på efterrätt i alla fall. Kan tänka mig att han tyckte av vi surrade på något...

Lördagen gjorde vi lite ärenden på stan. Yngste sonen o bonusdottern kom hem. Äldste sonen for till en kompis, skulle se film, så han sov över där. Vi andra åt middag, Tacos med bäst grannarna.
Sedan for yngste sonen till en kompis på stan och bonusdottern for på födelsedagsfest.
Själva for vi och spelade spel med några kompisar, mitt lag vann igen :) . (Jag är lite dålig förlorare, så det känns skönt när vi vinner ;) )
Jag var körklar i fall att vi skulle hämta våra kära barn, men alla fick skjuts hem av andra. Tack för det!!

Denna dag är lite kyligare -12 gr. Ska göra lite nytta här hemma. Sambon skulle jobba lite med sin firma. Tonåringarna sover, som vanligt.
Ska kolla om katterna vill in, ganska säker på det. De gillar inte kyla och vem gör det?!

Inga kommentarer: