Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 15 januari 2009

-22 gr, fy tusan!!

Jag är inte gjord för detta. Fast jag borde väl var det, som har gener från samerna. Men kyla är inte min melodi. Imorgon blir det lika kallt igen, för att bli varmare igen på lördag. Temperaturerna går verkligen upp och ned.

Sov middag ikväll med, trött. Sambon jobbade över till 1930. Oj, vad han jobbar.

Har hämtat ved, ska strax elda i brasan, skönt! En braskamin, en bra investering i ett hem.

Inga kommentarer: