Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 14 januari 2009

Snart jobbat en hel vecka...

...och av alla 5 arbetsdagaran sedan den 7 januari, så har jag jobbat över 4 dagar. Man kan med andra ord jobba hur mycket som helst.

Men det har varit en bra vecka, i och med att svärmor och svärfar är här. De har lagat mat, dammsugit, tvättat, vikit tvätt, strykit tvätt, you name it...de är helt FANTASTISKA. Jag har aldrig brytt mig om någon vill rusta i mitt hem, jag säger bara var så goda!
Pappa är dessutom här o listar på övervåningen, gissa om vi blir bortskämda!!!!

Men jag har alltid haft fantastiska föräldrar o svärföräldrar. Verkar ha tur med det, både gamla och nya.

Nu blir det kallare igen o då pajar min kupevärmare :(
Får se om det går att fixa, annars får jag väl köpa en ny.

Igår kväll sov vi middag i två timmar, det var så skönt. Sedan tog vi en promenad. Var förstås pigg igår kväll och vi försov oss imorse, inte så länge men stressigt blev det.

Ska iväg och hämta bokpaket, var sin bok till killarna o en bok till mig, en scrap bok. Behöver lite idéer till killarnas album.
Ska även hämta min sambos jacka som gick upp i sömmen, som affären lovat fixa till.

På fredag blir det scrapkväll med en kompis, sambon ska på bowling o middag med jobbet o snabbt blir det sent för dem, har jag en känsla av ;) . Så då passar jag på att scrappa lite.

Fortsätter att vara lat, mat på Max, men det blir en lättvariant för mig, viktnedgång som sagt var :)

Nä, nu ska vi åka iväg, fixa ärenden och mat.

Inga kommentarer: