Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

måndag 12 januari 2009

Lunch

Tomt i huset, svärmor och svärfar på språng. Ja, katterna är hemma och håller mig sällskap.

Har som vanligt försökt göra slut på rester. Inte gott alla gånger.

Det varma vädret fortsätter, plusgrader för tredje dagen. De hade lovat regn men än har det inte dykt upp. Nä, 5 gr o vinter hör inte ihop. Det ska vara mellan -5 och -10 gr.

Igår kväll var vi på middag hos min mor och far, förrätt, varmrätt o efterrätt. Hjälp, man rullade hem. Ikväll bjuder svärmor o svärfar på PALT. Mm så gott det ska bli, palt är som godast nygjord, sedan är jag inte så förtjust.

Hjälp, såg att jag hade fått awards, och jag som är värdelös på sådant men jag får försöka.
Tack i alla fall.

Dags att åka till jobbet igen

Inga kommentarer: