Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 24 januari 2009

Lördag igen, så härligt!!

Sitter uppe och tittar ut genom köksfönstret, ser den äldsta katten och den yngsta katten sitta på skotern, undrar vart de ska?? :)
Får se om det blir en skotertur idag, skulle vara kul. Ska kolla temperaturen...-5 gr...perfekt vinterväder.

Fy, nu har folk farit genom isen igen med skoter, kan dom inte vara lite försiktigare. Själv är jag jätte isrädd men man måste ju över dom ibland men då får man ju köra där det är säkert.
Äldste sonen har ju skoter körkort, så nu ska yngsta ta. Han som är yngst älskar skoter, precis som jag :)
Längtar upp till fjälls, hoppas bara det blir varmare i år. I fjol hade vi -36 gr på nätterna, brrr.

Mor och far var här igår kväll, min sambo ska hjälpa dem med en resa till Barcelona. Han ska bjuda dem på flyget, för att min snälla pappa hjälper oss så mycket med bygget.

Ska nu bjuda min älskling på kaffe. Tyckte han behövde få sova ut, han jobbar så mycket.

Inga kommentarer: