Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 25 januari 2009

Vad ska vi hitta på idag?

Städa tror jag. Sambon ska få sätta upp gardin stänger i äldsta sonen rum, så det blir nog städning av övervåningen, känner faktiskt för det. Men det är nog hormonerna som hjälper till :) Känner mig effektiv.

Igår städade jag o rensade i groventren/tvättstugan och det blev så fint. Förstår inte vars alla flaskor med obestämt innehåll kommer ifrån, men jag har då en massa rengöringsmedel, så se upp övervåning...
Dammigt var det också, fy bubblan. Men nu skiner det där. Idag måste vi till en återvinningsstation med alla flaskor med giftiga saker i.

Har bjudit bästgrannarna på middag, det blir älggryta, potatis och sallad. Kanske efterrätt, jo, det blir det, glass och bär.

Ska nu sätta igång kaffe och bjuda sambon och äldsta sonen på frukost. Yngste sonen är på datalan.

Idag är det ruggväder, snöar lite grann men det blåser och - 8 gr.
Förresten, det blev ingen skoter tur igår, men snön är ju kvar och det kommer fler dagar.

Inga kommentarer: