Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 30 april 2009

Tidig valborgsmorgon

Det är bara jag som är vaken, barn och katter sover. Skjutsade sambon kl 0500 imorse till flygtaxin. Han var tvungen att ta ett tidigt flyg, för han bokade efter oss. Så då ses vi sen i Stockholm. Bonusdotter I tar bussen ned från Timrå. Så hon är väl också vaken nu, stackarn.
Det är ju sambon som är orsaken till att det blev en Stockholms resa, eftersom han egentligen skulle till Mora på innebandycup, så kände jag att trist att vara hemma själv en valborgs, så vi far bort och det blev Stockholm. Som han alltid säger min käre sambo, "det är mitt fel". Vi hade väl egentligen inte riktigt råd, det är så mycket med jämna födelsedagar och examen framöver. Men nu blev det så här :)
Jag orkar inte hoppa i säng igen, för då blir jag så trött nästa varv jag ska upp. Ska hoppa i duschen och packa klart.

Alltid svårt att packa, vill gärna tro att det blir jättevarmt i Stockholm men de verkar inte ska ha varmare än oss, på fredag tom kallare. Typiskt!!
Det ska i alla fall bli skönt med miljöombyte. Vi har inga större planer.
Valborgs ska vi fira med bror och hans familj. Sedan ska vi på middag hos killarnas faster K nån kväll.

Ha en trevlig valborgs alla!! KRAMIS!

Inga kommentarer: