Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

måndag 27 april 2009

En härlig helg med familjen i Ammarnäs

I helgen har vi varit i Ammarnäs och åkt slalom, jag, min sambo och min killar. Vi har haft en jättehärlig och rolig helg.
Innan vi fort till Ammarnäs, så stannade vi en natt hos killarnas farmor och farfar i Sandsjön.
I Ammarnäs bodde vi en Kappa Kraftliner stuga, helt okej, nära backen.
Här sitter min sambo och yngste sonen och vilar mellan åken. Lite ont i fötterna fick min käre sambo.

Här är min äldste son på väg ned för backen. Det var 10 grader varmt och sol, så det var rejält tungåkt i backen men vi hade skoj. Utsikten från toppen är dessutom helt underbar.

Det är en foto som jag tog då vi åkte liften upp. Det såg så härligt ut när smältvattnet rann ned för klippan, som badade i sol.

Denna snögubbe gjorde min son, medan jag och sambon tog ett åk i backen. Riktigt tjusigt eller hur? Kändes nästan trist att lämna honom kvar :)

På vägen hem från Ammarnäs körde vi nästan alla småvägar vi hittade, vi hade ju inte bråttom hem. Här hade vi tagit en paus i Fällfors, där det var så fint med forsen mot den vita snön.

Ja, efter en härlig helg var vi sedan hemma i ett nästan snöfritt Piteå, jisses vad snön hade försvunnit. Kändes verkligen konstigt eftersom vi hade så mycket snö när vi for.

För sambon var det bara att packa om väskan, för han for med jobbet idag till Kåbdalis för konferens och skidåkning. Själv så har jag ikväll hälsat på en kompis C som har inte varit hos på länge. Dessutom skjutsat och hämtat sönerna från sina träningar samt en sväng förbi mor och far där min faster hälsade på.

Har regnat hela kvällen, så alla är katter inne= alla på plats utom sambon. Han får jag pussa på imorrn.
Sov gott alla!

1 kommentar:

japp sa...

Heeij.. tack för dina gooa kommentarer.. Men guu, så härligt ni verkat ha det i Ammarnäs..ser såå härligt ut.

Visst är de skönt nu att snön har åkt.. de mesta iaf. ÄNTILGEN.. nu blir de vår.
Nu ska jag börja me maten, har nyss kommit hem.. kram på dej. Helén