Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 17 april 2009

Påsklovet är snart slut...

Det känns som att lovet gick snabbt.
Tror att ungdomarna har haft ett riktigt bra lov, förutom den yngste sonen som var sjuk i början av lovet med feber och halsfluss.

Själv har jag börjat tidigt hela veckan, då man inte har någon som man behöver väcka. Så idag började jag kl 0700 och gick hem 1100. Skönt.

Vi har ju haft soligt väder hela veckan men idag är det lite moln på den blå himlen och en del moln släpper ned enstaka snöflingor, märkligt.
Mor och far kommer hem från fjällen.

Vi har väl tänkt bjuda våra föräldrar på middag i helgen och berätta en rolig händelse som ska ske.
Känns så bra :-)

Katten Gustav har börjat dra till stallet igen, nu när det är vår. Under smällkalla vintern har han knapp velat gå ut men nu är det stallet som gäller, över den farliga Havsbadsvägen med all trafik. Men han har fixat den i två år nu men man vet aldrig....

I helgen måste vi kolla upp pjäxor och skidkläder, så att det finns grejor till alla.
Nästa fredag åker vi till Nalovardo hela helgen och åker skidor. Härligt!!!
Helgen därpå är det Stockholm som gäller, känns jättekul. Träffa släktingar och se en annan miljö. Hemmets fyra väggar kan man ju innan och utan till.

Äldsta bonusdottern funderar på att flytta hit igen, om det går för skolan. Hon är så välkommen så :) Vore dessutom väldigt roligt för hennes far!!!

Inga kommentarer: