Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 15 april 2009

Lille Victor 1,5 har rest till änglarna!

Han somnade in den lille Victor, kämpade tappert mot sin cancersjukdom.
Hjälp andra barn genom att sätta in en slant på www.barncancerfonden.se/1707 , stor eller liten.
Sov gott Victor och hälsa till de andra änglarna.

Sedan är det åter igen en sorg i min äldsta sons kamratgäng. En av hans klasskompisars pappa har somnat in i sömnen, ca 40 år gammal. Sov i ro Magnus!!

Inga kommentarer: