Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 23 april 2009

Vilken härlig torsdagmorgon..

Strålande sol och 7 grader varmt. Slutar tidigt idag, vid 1400. Vi åker bort ikväll, till killarnas farmor och farfar utanför Storuman. Imorgon åker vi vidare till Ammarnäs för lite skidåkning och annant mys. Ska bli så kul att få ha killarna för sig själv i fjällen.

Varit trött hela veckan. Sedan har jag och den äldsta sonen kämpat med hans svenska, så att han skulle få det gjort före helgen
Tyvärr fick han inte ledigt på fredag och inte heller när vi åker till Stockholm men vi gör som vanligt, vi åker ändå, men det skulle vara roligt om de fick ledigt någon gång från Strömbacka skolan.
Farmor i utanför Sorsele träffar de inte så ofta, och farfar i Stockholm träffar de kanske en gång per år. Den kontakten känns viktig eftersom deras pappa inte är i livet, så, vi åker ändå.

Trevlig helg alla!!!

Inga kommentarer: