Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 5 april 2009

Solig söndag morgon

Sitter här och tittar ut och funderar vad vi ska hitta på idag. Alla andra sover än, förutom kissekatterna som gått ut i det härliga soliga vädret.
Det har varit en kallare natt och det betyder att det borde vara bra skoterväder idag :)

Igår var jag och fick tapetvåder, bra till scrappbooking. Sedan for vi hem och städade garaget.

Bästgrannarna bjöd på middag, det var så skönt att slippa laga mat igår. Vi såg Robinson där, sedan gick vi hem och såg på CSI Miami, och då somnade jag förstås.
Det gjorde att jag vaknade 0730, tidigt för att vara helg. Men jag gillar tystnaden i huset, eftersom det sällan är tyst i detta hus med alla ungdomar.

Snart är huset fullt med barn igen :). Sambons barn kommer på onsdag.
Då har vi något att berätta för dem, något kul :) !!!

Annars så flyter verkligen livet framåt just nu. Det är snart fem år sedan min man dog och det känns äntligen som att vi har landat. Det har varit så kämpiga år och det har tagit på mina krafter. Förstår inte ibland att jag har orkat. Men min sambo har ju gett mig mycket styrka, tack och lov att han fanns där när jag behövde honom som mest, och att han orkat stanna kvar :).
Mina barn har förstås också gett mig energi, samtidigt som jag har haft mycket oro och sorg för deras skull.

Så sammanfattningsvis, livet känns så otroligt BRA.
Tack för att jag får vara med i detta liv.

Inga kommentarer: