Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 8 april 2009

Vi är sjuka... :-(

Typiskt när det blir påsk, då insjuknar vi. Jag känner mig hängig, precis som att något bryter ut när som helst. Den yngste sonen pendlar mellan 39 0ch 40 gr feber sedan i söndags plus en gräslig huvudvärk. Dessutom fick han stelhet i nacken idag, så det blev det vårdcentralen. Han har hög sänka, 89, ska ligga under 8, men de tror att det är ett virus och risken är väl nu att vi alla blir sjuka en efter en. Blä!!!

Ska skynda mig att dammsuga och skura här nere medan jag orkar. Städade uppe igår.

Ikväll kommer mina bonusbarn och då vill man ju inte att det ska vara för gräsligt här. Hoppas att de klara sig från vårt virus, annars lär de väl insjukna när skolan börjar och det är inte kul att missa så mycket från skolorna. Fast min son tycker att det är orättvist att bli sjuk mot ett lov.

Ja, vi som står på benen har fortfarande en arbetsdag kvar och en skoldag, sedan PÅSK.
Ska bli så skönt med ledighet om än vädret verkar ska vara grått.

Märker att jag är ovanligt gnällig, för att vara jag, hmm, inte bra.

Nä, matdags.

Inga kommentarer: