Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 17 mars 2009

Vilken underbar morgon...

...det var denna dag. Skjutsade yngste sonen på yrkespraktiken imorse kl 0700 och solen värmde redan så skönt. Ville bara stanna hemma och åka ut med skotern.
Vi pratade om det, jag och min blivande man :), att vi skulle kanske flexa ut en em en sån här solig dag.

Men vi lär väl inte hinna i veckan, tyvärr. Han åker dessutom, troligtvis i alla fall, ned och ska jobba i Sundsvall på torsdag.
Funderade ett tag om jag skulle ta bussen ned på fredag, men jag tror inte att jag orkar det. Känns så många timmar. Förr gick det bra när han bodde där nere och man längtade nästan ihjäl sig, men nu ses vi ju varje dag. Kan vara bra att vara ifrån varandra, så att vi får längta efter varann...

Så jag får hitta på annat i helgen och det brukar ju inte vara så svårt ;)

Mina svärföräldrar (eg mina fd) kom igår kväll, och det känns alltid så bra. Dessutom ger de mig en sådan markservice. De har redan fixat middag för ikväll och imorgon fixar de också middagen. Gissa om man blir BORTSKÄMD!!

Ikväll ska vi på treårskalas, killarnas lillkusin fyller år. Ska bli så kul.
Imorgon är det scrapkurs igen. Dagarna flyger iväg.

Men dessa soliga dagar gör en i alla fall på så gott humör och man känner energin strömma till.

Inga kommentarer: