Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

måndag 30 mars 2009

Saker man ej kan påverka

Haveri på Kappa, sambo måste vara kvar :(.
Trasig mikrovågsugn :(.

Ja, det var ju en bra måndag.

(Men i lördags blev ju i alla fall saaben lagad :) Efter att ha stått isär plockad en månad.)

Nu vill jag inte att det händer något mer idag, så det så!!

Fast jag har ju i alla fall klippt mig och färgat håret idag, det var ju både skoj och välbehövligt.

Jag har funderingar på att ta ett snack med Kung Bore, igår skickade han en hel del snö och idag så låter han den töa bort. Nu får han väl bestämma sig.

Nä, ska passa middagen så att den inte bränner vid. Sedan ska äldste sonen skjutas på träning och sedan hämtas. Puh!!

Inga kommentarer: