Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 21 mars 2009

Vad ska man göra idag då???

Solen skiner som vanligt, skulle vilja ut med skotern men vet ej om jag får med mig någon, vill inte åka själv.
Bäst grannarna vill att jag ska följa på Vallsberget och åka slalom men jag vet inte, kände mig inte så upplagd för det.
Kanske jag sätter mig bakom väggen i solen

Igår blev det i alla fall spabad hos grannen, så härligt :).
Somnade förstås igår sedan hemma när jag skulle vänta på resultatet från Let´s Dance, jag är hopplös, somnar alltid framför TV:n. Då hade jag redan pratat med min sambo som är nere i Timrå, han skulle lägga sig tidigt. Idag har han farit till Ö-vik på innebandy DM med sin son. Håller tummarna för hans lag, vet dock ej vad det heter.
Min äldste son var på uteställe i stan och den yngste hos en kompis, så jag var ensam med våra katter. Ganska skön kväll, fast ännu skönare när killarna kom hem igen. Är glada att de har kompisar och inte sitter hemma med mig. Men det känns alltid skönt när de kommer hem :).

Mina föräldrar är i Stockholm hos min bror nu, de kom fram igår.

Nä, ska slå en signal till min älskling. Längtar som en tok efter honom.

Inga kommentarer: