Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 15 mars 2009

Förlovade i ett år!!


Tänk vad tiden går när man har det bra :). För att fira denna dag ska jag göra en god middag och sedan får vi väl se om vi orkar gå på bio. Vi är rätt färdiga efter detta intensiva år-skratt-. Nä, jag skojar.

Helgen går undan som vanligt. I fredags hade jag junta, hade tur att det bara var hos grannen. Vi hade fotbad och tog hand om våra fötter. Sedan åt vi tilltugg och drack vin, och så en hel del prat på det= en mycket trevlig helg som vanligt.

Igår var sambon och lagade saaben medan jag och äldste sonen var på stan och gjorde ärenden. Han ville följa med, kors i taket, och vi hade en riktigt mysig dag. Gissa om mamman kände sig stolt när hon gick där på stan och myste med äldste sonen. Vi tog oss även en fika förstås.

Sedan dammsög jag och tvättade lite kläder.

På kvällen var vi bjudna hos en av mina bästa vänner (vi har varit bästisar sedan Åk1) och hon bor också i kvarteret. Vi blev bjudna på en Italiensk fisk middag och det var så gott. Till det vitt vin. Efter det åt vi vit chokladmousse. Gissa om vi blev mätta.

Melodifestivalen blev för en gångs skull, flaggan i topp. De två låtar jag tyckte bäst om vann och kom tvåa. Fast jag hade nog velat att Carolines låt Snälla Snälla skulle vinna. Så en lyckad lördagkväll med andra ord.

Får se om vi kan kombinera denna söndag med nytta och nöje.

Inga kommentarer: