Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 29 mars 2009

Inneväder


Efter två veckor sol, så har nu Kung Bore åter igen bestämt att det är dags för lite snö. Det har snöat hela dagen. Men det är ganska skönt att vara inne faktiskt och få slöa lite.

Helgerna rinner snabbt iväg.
I fredags åt vi god middag och sedan for vi på bio, jag och min sambo. Vi såg "Män som hatar kvinnor". Den var jätte bra, helt otroligt bra faktiskt. Älskar ju Stig Larsons böcker.
I igår hade vi främmande av min sambos släkt och bäst grannarna på middag, så vi kändes som en riktigt storfamilj. Men vi är ju vana med det :)

Veckan gick ju också fort. Det var så skönt när sambon kom hem, känner mig lite mer tillfreds då.
Har även gått med i Piteås scrapparförening,northernlightscrappers.se.
Känns kul.

Yngste sonen fick magsjuka i veckan men är åter på benen
Äldste sonen har haft datalan i helgen men inte hoppar han över en träning för det. Han är verkligen träningsladdad nu för tiden. Och han har inte snusat på över en månad :) Bra gjort av honom.

Ikväll blir det älgfile till middag. Mums!!

Längtar till imorgon, för då ska till till frissan Hurra!!

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej! Vilka härliga skoterbilder du tagit:) Här nere börjar våren äntligen komma och jag längtar tills jag kan hänga undan min vinterjacka :)
Visst var det fina önskningar? Russinnet har så många olika fina saker, gå in och titta. Även Ljuva Ting har otroligt fina saker:) Hur ska jag någonsin kunna stilla mitt Ha-begär?

kram!

japp sa...

Heij.. guu, så myzigt ni verkat ha det.. skoj me så många vid matbordet.. alltid skoj.
Hoppas segheten försvinner, men helgerna dom ryker ju såå fort. Jag jobbar natt nu, så jag hoppas jag får vara pigg hela nattta.. nu då vi ställt om klockerna å allt.. kram på dej, å gonatt. Helén.