Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 25 mars 2009

Äntligen!!!

Så här härligt hade vi det i söndags när vi var på skotertur och hälsade på vänner på deras stuga. Gissa om vi mådde väl?!

Nu är han på väg hem. Har jag tur är han hemma vid kl 2300 :).
Gissa om det blir stora kramen!!!

Det har varit en fin solig dag igen men nätterna är riktigt kyliga.
Har äntligen scrappat, både igår kväll och ikväll. Kände äntligen inspiration. Kan det bero på att han snart är hemma.?!

1 kommentar:

japp sa...

Guu, så himla härligt ni ser ut å haft de hos era vänner..UTE å bara myser på.. de saknar man ju sen man hade skotern.

Så nu e guuben hemma.. lycka, kan jag tänka mej.. kramas på å slit på honom nu istället för tangenterna..kramen Helan.