Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 21 mars 2009

Fiskmåsar!!!

Idag var det fiskmåsar på älven, förra gången var det renar.

Även våra tre katter gillar skoter :)

Glömde skriva att jag såg fiskmåsar när vi körde skoter på älven idag. Så tidigt har jag nog aldrig sett fiskmåsar här i Piteå, och för mig är det ett tecken på den kommande sommaren :) Jag hör till dem som gillar fiskmåsar, de hör verkligen sommaren till.
De för även tankarna till västkusen, där jag älskar att vara.
Förra gånger mötte vi renar på älven, varav fotot ovan, man vet aldrig vad man möter på skoterturer.

Har nu sagt go natt till min älskling i Timrå. Han var trött efter en lång dag med innebandy. Det gick bra för bonussones lag, Timrå, men det räckte inte riktigt ända fram. De blev i alla fall 3:a, vilket är kanonbra.
Ikväll är hans äldsta dotter hos honom, så han myser nog pappan :) Skönt att få rå om sina barn för sig själv.

Själv är jag ensam, min yngste son sover hos tjejen och min äldste är hos en kompis. Tur att jag har katterna :)
Är trött, ska knoppa in. Är så mätt efter middagen hos grannen.

Inga kommentarer: