Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 22 mars 2009

Solen skiner idag igen!!

Tänk, jag får inget gjort när solen skiner :), huset förfaller men vad gör det?!
Det kommer säkert dagar med skitväder. April kan ju vara en sådan månad ibland.

Vårvintern är som mest perfekt nu, kalla nätter och varma dagar, blir så skotersugen. Hatar slaskväder, då man bara blir blöt och så försvinner snön så fort då. Men idag blir det nog svårt att få med någon. Kanske grannarna??

Katten Gustav har varit ute inatt, det har nog varit en kall natt, för han var extra go när han kom in och nu har han krypit ihop i solens värme i rummet.

Dags för frukost, magen kurrar.
Sedan ska jag marinera oxfile. Törs väl knapp säga att det blir oxkött för tredje kvällen på raken?!
I fredags åt jag och yngste grabben pepparbiff, vilket var hur gott som helst. Igår åt vi oxfile hos grannen och idag blir det hemma. Men sedan lär det väl dröja igen....

1 kommentar:

japp sa...

Heeij gooa du. Johoodu, nog har de varit lite tråkdagar alltid, orken har trytit som bara den vissa dagar, å då tänker man lite mer, speciellt på såna bagateller, eller vad man kan säga om det.

Bidde det nån skotertur för dej, fick du me dej nån ut? Guu,vad vi har haft fina dagar ett bra tag nu, men jag vill ju gärna få bort snön, jag behöver ju itne ha snön för jag åker ju inte skoter mer.. sorry!!!;-)

Så snäller du e.. tuusen tack, jättegoo du e.
Usch, såna uggliga tankar är inte kul, å visst måste man få vräka ur sig sånt i bloggen, de är ju en dagbok, eller hur..

Men idag känns de bara bättre,skönt de, om än jag har sån orkeslöshet å trötthet, men de är väl den kommande våren som smålurar i kroppen.

kram på dej gooa vän.. ha en fin Tisdagkväll..kram Helén.