Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 19 mars 2009

Övrigt

Solen skiner som vanligt. Har varit lite kallare nätter, så nu är det mindre slaskigt. Skönt! Och så blir ju skotervädret roligare.

Min käre sambo åkte ned till Sundsvall och ska jobba. Kommer inte hem förrän nästa onsdag :(. Men det ska nog gå bra ändå.
Mina föräldrar sover hos honom i Fagervik i natt, för de är på väg till Stockholm och min lillebror plus hans familj. Då är det skönt att vila halvvägs.

Äldste sonen är ledig imorgon och jag och yngste sonen slutar kl 1200.
Så skönt, är så trött och slut efter den tunga kvällen igår efter min kusins bortgång.

God natt!!

Inga kommentarer: