Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 24 mars 2009

Tisdag kväll

Det är strax dags att hoppa i säng, är trött som bara den, men kände för att skriva några rader
Det är -12,5gr ute och de hade väl lovat mulet väder imorgon.

Fick med mig lite folk i söndags, två granner och min kompis från i lördags. Så vi tog en sväng till Nörd Haraholmen, mitt emot Degerberget.
Där träffade vi mer trevlig vänner och där grillade vi korv.

Söndag kväll och måndag kväll har jag sorterat papper och satt in i pärmar, ordning och reda :)
Varit förbi min farbror, pappa till Dennis som gått bort. Kände att jag ville titta in och se hur han har det.

Och idag tisdag kväll har jag äntligen scrappat, med det får ni kika på min scrappar blogg, http://sagapo-scrapbooking.blogspot.com/.
En kompis har varit här och scrappat med mig.
Före det har jag hämtat och skjutsat ungdomar, handlat och lagat mat samt dammsugit och skurat, inte konstigt man är knäckt.

Mor har ringt. Det blir begravning den 2 april.

Sedan har jag pratat med min älskling, som kommer hem imorgon. Äntligen!! Längtar efter honom.

God natt mer er alla bloggare.

1 kommentar:

japp sa...

Heeij så härligt, du fick dej en tur iaf.. skönt å få ha finväder å bara njuta ute..grilla å myza.

Åsså kommer guuben hem, kul.. förstår de är jobbigt då han är borta så pass mycket.

Hoppas nifår njuta å myza mycket.. många gooa kramar från mej.. kram Helén.