Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 25 februari 2009

Leve kärleken!!!


Igår den 24/2-09, så förlovade de sig till slut, vår kronprinsessa Victoria och hennes Daniel. På självaste fettisdagen.
Måste väl erkänna att jag inte är så mycket för kungahuset, klarar mig bra utan dem. Men att se förälskade människor, det älskar jag. Så, ett stort GRATTIS till de nyförlovade. Då spelar det ingen roll om man är vanlig svensson eller prinsessa.

Smakade faktiskt en semla igår, mammas hembakade. Hon var så gullig och hoppade över mandelmassan i min. Tur det.

Jaha, då har min älskling åkt till Timrå, känns alltid trist då han far :( .
Men med min nya hobby, så sätter jag nog mig ned och scrappar. Behöver då inte känna dåligt samvete mot honom. För det känns ju som att när han är hemma, vill man göra något tillsammans. Fast det behöver man ju inte göra hela tiden.

Katterna har i alla fall börjat vara ute lite längre stunder igen, och det märks på dem. Det är mindre rushigt här hemma.
Det har ju åter igen varit en strålande dag med 0 gr i skuggan. Igår när jag satt och skrev journaler och intyg på jobbet, så droppade det från taket och det var en sån härlig känsla och höra på droppandet :)

Jag jobbade för länge idag, trodde att det var tisdag och jobbade därmed en timme längre än som var tänkt. Typiskt mig!!

Snart helg igen, skönt och dessutom dubbel skönt med sportlov till ungdomarna= slipper väcka dem, och det är en halv semester för mig. Ska flexa lite och vara ledig på fredag tänkte jag.

Nä, mot scrapping hörnan...

Inga kommentarer: