Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 20 februari 2009

Kattruset

Vi har KATTRUS istället för VÅRRUS, de är understimulerade av detta kyliga väder och springer runt i huset istället. Köpte dem nya vita möss idag, som de kan leka med :).
Men imorgon vänder det, det är bara - 10 gr nu och det ska bli varmare imorgon. Bara det inte blir plusgrader, vill ha mellan -5 och -10 gr när det är vinter. Annars försvinner det vackra.

Det är så vacket ute. Har varit och tänt ljus på min mans grav och det var så mycket snö men så vackert och rofullt där ute. Jag känner alltid en frid då jag är på graven.

Har annars gjort en massa småärenden idag, fikat med min sambos svåger (eg fd svåger men det är väl inte så noga med sånt där.)

Yngste sonen har datalan här i helgen. Så huset är fullt med ungdomar som vanligt.
Ska strax hämta äldsta sonen.

Inga kommentarer: