Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 13 februari 2009

Thank God is Friday

Så här vackert är det när snön ligger vit och gnistrar i den ljuvliga solen.
Katten Gustav är ut en stund och kollar in snön.

Så otroligt härligt att det är helg, och en helg utan snöskottning. Ska påbörja städningen nu, ett ont måste.
Är i alla fall bjuden på middag kl 1700 hos mor och far, så jag slipper då tänka på den :).

Solen skiner och vi med den, fast det är kallt ute. Men det är så VACKERT att man blir nästan hög.
Älskar solen ljus.

Ska göra lite ärenden med äldste sonen på stan, när han slutar för idag. Han har lektioner mellan 1200 och 1500, så han har en skön sovmorgon på fredagar. Det SKA jag ha imorgon.

I veckan har jag varit på två kalas och en träff med surströmmingsklubben. Trevlig vecka måste jag säga. Hunnit scrappa två LO´s också. Hoppas det blir i helgen med. Vill gärna ha klart killarnas album.

I helgen får det bli en långpromenad, ska försöka gå ned något kilo till. Har nog redan gått ned något kilo, märks på kläderna. Har ingen våg men det behövs inte heller. Det spelar ju ingen roll vilken vikt man har, bara man trivs. Och jag trivs när jag kommer i mina kläder.

Sambon har barnlängtan, inte efter bebisar (som tur är) utan efter sina barn i Timrå. Så han åker nog ned v 9. Förstår honom. Dessutom är han ju världens bästa pappa. Det skulle ha varit kul att ha småbarn med honom (men det är alldeles för sent för mig) för han tar hand om barn så fantastiskt. Men vi får njuta av barnbarnen istället. Men inte än, om 10 år tidigast, hoppas jag. Vi vill njuta några år av bara varandra först :). Tänk er, stora barn och inga barnbarn. Bara tänka på oss själva, tänk så ljuvligt!!! Göra vad man vill, mmm, jag längtar.

Men nu ska jag njuta av nutiden och det liv jag har för tillfället. Trevlig helg alla!!

1 kommentar:

Anna sa...

Hej hej! Tack för erbjudandet:) Om vi hade bott närmre varandra hade jag genast lämna henne hos er, där skulle hon vara i tryggt förvar:)

Vad härligt med massa snö. Här är det bara fuktigt och kallt, jagfryser ihjäl på mornarna trots att det bara är -2 grader!

Ha en trevlig helg och hälsa alla i familjen! kram kram från mig!