Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 8 februari 2009

Ny snöig dag...

...och det blåser fortfarande. Det har kommit hur mycket snö som helst nu under flera dagar. Något varmare idag :), bara -15 gr!!
Idag blir det en snöskottar dag. Det var många vintrar sen vi haft så mycket snö som nu. Det blir nog en fin vårvinter med många HÄRLIGA skoter turer.

Begravningen gick bra igår om än den var jobbig. Det kommer förstås en massa minnen fram, och det var jobbigt att se sonen så ledsen, kommer förstås en massa minnen och känslor för honom med. Men samtidigt så vet vi ju alla, att livet ser ut så här. Livet går sin egen väg och vi får följa med.
Efter begravningsakten, så tände vi säkert 50 st pappersljuslyktor, och skickade upp till himlen. Det var så vackert. Vi sände även en hälsning till min man/och barnens pappa förstås.
Något TOKIGT hände förstås när vi stod där. Någon släppte sin för tidigt och den landade rakt på mitt huvud, nära att jag blev hårlös där. Svedde bara luggen tack vare en snabbt ingripande från en kompis till Daniel.
Sedan åkte jag och min kompis med sönerna plus en kompis till dem och fikade på Nodo. Man behöver prata och skingra tankarna lite grann.
Vi var helt slut, min son och jag hela kvällen. Det tar på krafterna med så mycket känslor och minnen. Men han gjorde det bra, han är ett fin stöd för sina vänner.

Scrappade klart en LO från kursen och gjorde en utmaning vi fick på kursen. Skönt att tänka på något annat.

Inga kommentarer: