Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 12 februari 2009

Hakar på en utmaning



Att gå till mapp nr 6 och välja ut bild nr 6 och berätta om den. Det var min kompis dotter jag läste detta hos och hon utmanade alla som läste det. Så nu utmanar jag alla som läser denna blogg att göra samma sak.
Jaha, min bild blev från resan till Kreta i oktober 2008, då vi sitter på Arlanda och äter frukost på Mc Donalds.
Jag och min sambo var iväg med fem ungdomar mellan 12 och 16 år till Rehtymnon en vecka. Vi ser det som en bonus i livet att få åka iväg så här med ungdomarna och bara umgås utan vardagsbekymmer. Dessutom lär sig ungdomarna mycket på hur man tar sig fram och uppför sig på andra ställen än sin hemort.
Vi gör gärna om det. Detta var vår tredje resa tillsammans med ungdomarna.

Inga kommentarer: