Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 8 februari 2009

Gissa om vi har skottat snö idag!!!




Idag har vi skotta snö på tre gårdar, värst var det hos min svärmor, se bilderna ovan. Det var hur mycket snö som helst på hennes gård. Vi var två personer och det tog två timmar, fy.
Först skottade vi våran gård, sedan hennes och sedan pappa och mammas gård. Kommer att vara ledbruten imorgon.
LÄNGTAR efter vår och sommar...var är ni??

2 kommentarer:

japp sa...

Hallojsan Carita..

Oj, ni har allt haft mycket skottande för er. Känns skönt att jag ändå jobbat, å sluppit skotta, de har krille gjort...å tur att det är lätt snö iaf..men guu,s å de vräkt ner hos oss..huuva.

helgen har varit ganska bra, trött som vanligt då man jobbar helg, men nu e jag lite ledig iaf.
Ska bara på ett 4tims möte ida..vill inte, men vi måste tydligen.

Hur har din helg annars varit?
Hur går det me huset? Jag trodde faktiskt inte att hallen skulle bli klar så fort, jag e såå gla över den. Nu har vi satt klart möbler å allt.. ska sätta in sista bilderna sen idag.
Sara köpte lite på Ikea igår, de blev såå fint.

Nepp, kasta sig i duschen.. sen på jobbet då.. ha en fin Måndag..kram på dej. Helén.

Med egna ord sa...

Hej, kikar in på din blogg lite..
Huvva vad mycket snö..här i söder har allt försvunnit..men solen skiner...
Kram siv