Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 10 februari 2009

kyla på gång


I alla fall enligt yr.no. Den sidan har lovat kallt imorgon och på torsdag. Jag gillar inte KYLA.
Men solen har i alla fall lyst igår och idag, och det är så vackert ute. Vill helst inte jobba då. Perfekta dagar för att vara hemma. Det roliga är att solen idag, har smält bort snön från soptunnorna och postlådan, tänk att den ändå värmer lite grann...så skönt. Vår vintern är på väg, snart mars månad. Härligt!!
Men som ni ser får vi nog skotta fram skotern...

Har lagat god stark kyckling, stark mat som vanligt, eftersom vi älskar det.

Väntar nu bara på min älskling, som inte kommit än. Men han dyker väl upp snart.

Mor och far har kommit hem från Jokkmokk och har köpt torkat renkött, torrkött, som vi säger, åt oss. Gu, va gott. Längtar.

På torsdag är det surströmming igen, mmm, gissa om jag ska äta.
Älskar vår klubb.

Inga kommentarer: