Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 24 februari 2009

Strålande väder : )

Det är så härligt ute, solen skiner och vi med den, 0 grader i skuggan, helt otroligt. Har svårt att fatta det eftersom vi haft så kallt hela februari, mer eller mindre.
Men bara det inte blir varmare, snön får inte tina än.
Först ska vi åka skoter, skidor och mycket annat.

Är bara hemma på en snabb lunch, åt soppa och fick tid över...till att skriva :)

Ikväll är vi bortbjudna på middag igen, det blir visst bruna bönor med fläsk (inget jag gillar, men ska få annat, bortskämda jag) + semlor i stora lass. Fast jag och min yngste son äter inte semlor, vi är lite korkade, enligt andra. Själv tycker jag det är bra att jag inte gillar sötsaker ;)

Ska nu locka på katterna, de kanske vill in. Ha det gott i det underbara vädret!!!!

Inga kommentarer: