Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 3 februari 2009

Sjuk=förkyld

For hem igår efter lunch med en blixtrande huvudvärk, låg hela em, hela kvällen o sov hela natten. Vaknade med en rinnande näsa och något mindre huvudvärk.
Äldsta sonen är också hängig, inte kul.

Kallt på morgonen igen, -15 gr men det blir något varmare på dagen. Men det är så fint när solen skiner. Fast idag verkar den lysa med sin frånvaro. Igår hade den tinat snön på soptunnan, tänk att den värmer redan om än inte så mycket. Men det gör en glad.

Ska äta lite frukost.

1 kommentar:

Maja Stokk / eyovine sa...

Trist att ni är förkylda... Å om mitt sovande... min man är bra på mycket... men jag har ingen hjälp alls när det gällr nätterna... Han funkar inte alls om han inte får sova sina timmar. jag klarar mig oftast på få timmar.. å så tjuvvilar jag lite på dagarna, men nog ska jag villigt erkänna att jag är bra less nu och är rätt dränerad på ork och energi... det jobbiga är ju att jag ska räcka till några till... många nätter har jag hållit på att somna i bilen då jag hämtar tjejerna som är ute och svirar... men det går väl över snart.. vi får ju i välling i Sam nu så jag tror vi är påväg att vända trenden... tack för omtanken iaf.
krya på er! Kramiz