Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 7 februari 2009

Tung dag idag

Idag ska vi på begravning. En kompis pappa till min äldsta son begravs idag. Så sonen och några av hans kompisar ska vara där som stöd på begravningen.
Är lite orolig vad det river upp hos oss. Sonen har ju inte varit på begravning sedan hans pappa dog 2004. Men jag och en annan mamma ska vara med idag, det känns bra.

Det är KALLT ute idag, -19 gr och det blåser, fy.
Inga katter vill ut i detta väder.

Egentligen skulle vi varit på Jokkmokks marknaden idag men vi stannade ju hemma som sagt var, och där är det nog kallt idag. Det är tradition för mig att vara där varje år, träffar släkt och vänner. Äter alltid renskav hos en släkting på lördagen. Men det kommer fler marknader.

Jag och yngste sonen måste till Sjulsmark idag. Någon hade hans jacka, så han tog den jacka som fanns kvar. Så nu måste vi dit och byta, det är väl 3-4 mil dit... inte kul. Får hämta han hos flickvännen, han sover där.

Jag och sambon somnade som stockar igår, jag vaknade kl 0100, väckte sambon så att vi kunde krypa under täcket. Vi har varit trötta i veckan.

Ska nu se på TV en stund innan frukost dags.

Inga kommentarer: