Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 27 februari 2009

Kalla nätter, soliga dagar

Visst är de söta våra kattkillar, Gustav och Felix?!

Ja, då var det helg igen, så skönt. Väntar på min älskling som kommer hem ikväll. Det är en härlig känsla att få längta efter någon.

Han har med sig sin yngste son och äldsta dotter. Hon skulle iväg till kompisar på en gång, som vanligt. Mina killar är också på språng.
Så just nu har jag en stund för mig själv, skönt :)

Ska skriva ut lite kort till scrapträffen imorgon, som ska bli så kul.

Det är ju härliga dagar nu, solen skiner, man vill bara gå ut. Men det är kalla nätter. kring -16 varje natt. Men det är ju så vårvintern ska vara. För på söndag börjar vårvintern, hurra!!

Inga kommentarer: