Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

måndag 22 december 2008

Tidig måndagmorgon

Har precis vinkat av mina tre bonusbarn. De ska upp till mormor o morfar o fira jul.

Igår hade vi lilla julafton här. Deras farmor var med. Min sambo fick en så fin julklapp av sina barn, ett album av dem, som de har scrappat ihop åt honom. Jättefint!!

Ska nu jobba två dagar, är sedan ledig i 2 VECKOR, så skönt. Ska verkligen njuta.
Nä, ska börja jobba tidigt idag.

Ska fixa sista julklapparna idag.

Inga kommentarer: