Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 19 december 2008

Huset är städat

Gissa vad skönt det är med ett hus som är städat. Känner mig så nöjd. Men jag brukar bli rätt grinig när det är nystädat o någon/några inte håller efter. Sedan när det är osnyggt igen(varför blir det så) orkar jag inte bry mig.

Blev bjuden på lunch av en kompis idag på Furuborg, tur att man har gulliga vänner. Hon tyckte att jag skulle ta en paus i städningen. Sedan har jag ikväll fått smaka nygriljerad skinka på hårdbröd hos henne. Så himla gott.

Min stackars sambo arbetar än, han har jobbat över som varje kväll nu. Han kommer nog inte hem förrän i natt.
Tänkte för mig själv, att jag har en förmåga att vara med män som jobbar mycket. Men man blir van. När barnen var små var jag mycket själv med dem för att min förre man arbetade så mycket men jag upplevde aldrig det så jobbigt. Hittade på saker att göra med dem. Fördelen med mina killar var att de sov bra när de var små. Så även fast de somnat kunde jag ibland åka bort med dem, de bara fortsatte att sova. Tack för det.

Har hämtat min sambos äldsta dotter ikväll, de andra syskonen kommer i morgon.

Nä, ska nu hoppa i säng. Sov gott!!

Inga kommentarer: