Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 28 december 2008

Julhelgen slut...

Nu är julhelgen slut, den har varit så lugn o skön.
Fina julklappar fick jag, en ny resväska (jag älskar att resa) i lättvikt, Camilla Läckbergs senaste deckare "Sjöjungfrun", scrapbooking material :), en fin dyr ljuslykta (bara inte katterna inte river ned den), biobiljetter (kul), fina kökshandukar mm. Tänk att jag varit så snäll ;)

Juldagen firade vi pappa som vanligt o sedan var vi på 40 årskalas o ut på puben en sväng. Jag var nykter men jag körde inte. Vi var inte ute något länge, det var så skönt att krypa ned i sängen sen.

Annan dag jul var en pyjamas dag, vi bara slappade, förutom en promenad, o läste bok. Läste ut Sjöjungfrun, den var så bra, längtar efter nästa bok.

Sedan kom mina bonusbarn, den äldsta dottern o yngste sonen. Äldsta dottern sa hej o försvann med sina kompisar, lillsonen drog till datorn o vi eldade i brasan o såg på Mamma Mia. Vilken mysig film, passar mig precis som älskar Grekland.

Idag har vi varit o gått en sväng igen, så skönt. Vi är fortfarande inte riktigt krya, fast min hals är bättre. Yngste bonus sonen är jätteförkyld, o sambon känner sig inte riktigt kry.
Vi har spelat kort, hjärter 7, o jag visade dem vem som är bäst i kortspel!!! Jag så klart :)

Sambon jobbar imorgon, så jag ska städa lite efter julen o göra en del ärenden.

Just nu är mitt liv i totalt harmoni, sköna dagar med härlig familj.

Får se om jag hinner scrappa något, det är är så sällan man hinner det. Känner mig lite tråkig mot de övriga när jag sätter mig ned, glömmer tid o rum då. Fast å andra sidan så sitter de ju vid sina datorer, det är väl samma hobby för dem som scrapping är för mig.... eller hur?

Inga kommentarer: