Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 7 december 2008

Snart slut på denna helg..vart tog den vägen?

Vår käre granne som fyllde 50 år den 5 december. Vi hade så kul hos honom på hans trevliga kalas.

Nästa födelsedagsbarn, min käre sambo, som fyllde 46 år den 5 december. Puss på dig älskling!!

Nästa födelsedagsbarn, min sambos äldsta dotter o min bonusdotter, fyllde 16 år den 6 december. Ett stort grattis o kram.

Varit totalt trött idag, så går det när man är på kalas två kvällar på raken. Bäst grannen har fyllt 50 år o han har haft fest fredag o lördag, o vi var ju naturligtvis tvungna att gå dit båda kvällarna. Men vi har ätit gott o haft så trevligt, men trötta är vi.

Torsdagkväll var jag ju på jobbet, vi hade bastu o spa kväll. Jag tog ansiktsbehandling, så ljuvligt skönt det var. Önskar man hade råd att göra det där oftare.

I fredags hade vi kalas för min sambo o hans dotter, han fyllde år i fredags o hon lördags, men på lördagen var vi ju på 50 års fest.

Idag har jag i alla fall tvättat o strukit kläder. Ska packa lite, åker till Härnösand imorgon med tre kollegor. Vi tar bussen ned. Skulle hellre vara hemma men vi får tid mot tid för resan, så man kan ju vara ledig en annan dag eller sluta tidigare någon dag.

På TV var det en bra helg, mina två favoriter i Idol, Alice o Kevin gick till final. Robin hörde inte till mina favoriter. Sedan var Marcus Fagervall Stjärnor på is, det var skoj. Har dock inte sett detta pga 50 års kalaset.

Nä, tror att jag ska gå o krama på sambon. Vi ses ju inte på flera dar snart, han åker till Sundsvall, när jag kommer hem, vi möts väl efter vägen.

Inga kommentarer: