Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 28 december 2008

backgammon

Vill bara tilllägga att jag vann i backgammon över min sambo ikväll med 3-0, hör inte till vanligheterna. Tur i kortspel o tur i backgammon, borde nog köpa mig en trisslott.

Men jag scrappade istället, o har gjort två alster jag är nöjd med, ffa på min älsklings sambo.

Äldste sonen o äldsta bonusdottern är med var sitt gäng på bio. Glömde säga att den yngsta bonusdottern o hem med sin mamma, ville fira nyår i Timrå o kanske killen ;), o slippa åka buss ensam. Jag förstår henne.

Känner mig ovanligt pigg ikväll, kan väl bero på att jag sov i 12 timmar lördagnatt...varit så trött...så det behövdes.

Inga kommentarer: