Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 24 december 2008

God Jul o Gott Nytt År på er alla...

Min käre kock i griljerartagen!!!


....som kikar in på min blogg.
Sitter här på julaftons morgon, det är bara jag o katterna vakna. Ska duscha o sedan slå in kvarvarande julklappar som jag inte orkade slå in i går. Var så trött.
I går griljerade vi skinkan o drack glögg med killarna. Vi hade så mysigt.
Älskar detta liv.

Vi ska fira julafton hemma med släktingar.

Ha en skön jul nu alla!!!

Inga kommentarer: