Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 19 december 2008

Smutsig vinter

Vart tog den fina vita vintern vägen?? Nu är det bara smutsig sand överallt, så det är nästan lika mörkt som på hösten, tristare än tristast. Och inte lovar de någon ny vit snö heller.

Idag är det stora städdagen, känns bra. Somnade tidigt igår men var vaken ett par timmar inatt. Låg då o tittade på TV utan ljud medan sambon sov, för jag ville inte väcka honom. Män är som barn, de är så söta när de sover, hi, hi.

Äldste sonen har datalan, så nu har vi sovande ungdomar överallt i huset, som vanligt. Men jag älskar det.
Äldste sonen har lov redan från idag, så han kompisarna startade genast ett lan som ska räcka hela helgen.

Ska strax skjutsa yngste sonen till skolan, han har en kort dag idag. De ska äta tillsammans, sedan slutar de.
Sedan har båda lov, så skönt för dem, o för mig, som slipper väcka dem.

I helgen kommer min sambos barn några dagar. Vi ska ha lilla julafton med dem, sedan åker de upp till Haparanda o ska fira jul där med sin mamma.
Så gissa om vi kommer att ha huset fullt med egna barn o andra ungdomar, som en ungdomsgård!!!

1 kommentar:

svartängel sa...

Håller med, vart tog den vita julen vägen?? Grått och regnigt ska det inte vara på julen....men än är det inte försent för snön att komma tillbaka
God Jul