Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 12 december 2008

Snart är han här...

... min kämpe. Han har kört i 45 mil bara för att få komma hem till MIG!! Han bör kliva in genom dörren när som helst, så skönt. Det har varit ett skitdåligt väder med snö att köra i för honom. Men vi har hållit kontakt under vägen.

Själv har jag färgat o toppat håret idag, blev nöjd, blev lite mer liv i håret.

Killarna är på luciavaka, jag frågade om de sett någon lucia men icke. De är i alla fall på badhuset, där det är party. Nära o bra hem för dem.

Mor o far har hållit mig sällskap ikväll, de vill nog inte att jag ska vara själv. Men jag är inte rädd för det.

Katten Gustavs extrafamilj, de med stallet, har fått en julblomma idag. De tar så väl hand om honom.

Nä, nu ska jag gå o spana efter min snygging.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hejhej! Hoppas Peter kom hem säkerti snöovädret!

Du har en utmärkelse att hämta i min blogg!

Ha en mysig lucia!
kram!

Midscrap sa...

Hej!

Ser att du oxå har scrapbooking som intresse! Har jag uppfattat fel eller bor du i Sundsvallsområdet? Såg något om Timrå, first hotell och Svenssons bar lite längre ner ;P

Ha en härlig söndag!
Malin