Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 11 december 2008

Planeringsdag

Haft planeringsdag med jobbet idag, som avslutades med bowling. En trevlig dag.
For sedan hem till grabbarna o vi åt middag.

Har slut pengar, så jag fick låna pengar av min yngste son, som alltid är tät. Tur det!!
Annars hade jag inte kunna gå till frissan imorgon.
Mina sista slantar gick till min äldsta sons studentmössa, som han ska använda sin examen, juni-09. Det är till att vara ute i god tid.

Längtar efter min sambo, jag hoppas han kommer hem imorgon. Men det beror på snön.

Här har det varit kring -9 gr idag o lätt snöfall, inget att tala om. Blir visst lite varmare imorgon.

Imorgon kväll ska min barn på lucia vaka, när ska de sluta med sådana dumheter, tycker mamman. Fast jag var ju själv på sådana. Jag tycker bäst om när de är hemma med sina kompisar. Fast man vill ju inte att de bara ska sitta hemma, då funderar man ju om de inga vänner har.

Ska nu krypa till kojs, katten Gustav har redan lagt sig bredvid mig. Själv är jag astrött. Ska inte se på några nyheter, det är bara elände varenda dag med alla uppsägningar o familjer som drabbas. Det får vara nog nu tycker jag.

Håller på Kevin i Idol imorgon men jag tycker de båda är bra, så egentligen kvittar det vem som vinner. De två bästa gick i alla fall till final, tycker jag.

Inga kommentarer: