Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 10 december 2008

Luleå eller Skellefteå

Såg att Luleå slog Skellefteå i hockey o det var ju kul men någonstans så hejar jag mycket på Skelleftetå. Men det viktigaste är att de båda går till slutspel, även de andra lagen från norr vill man ha med. Timrå får skärpa till sig.
Luleå trodde ingen på o vips blev de en het slutspelskandiat, hur det kan gå.

Har nu varit två dagar, mån o tis, i Härnösand. Hann tyvärr inte se mycket. Kom sent måndagkväll, åt på Svensson krog o pub (eller vad den nu hette), sov på First Hotel, var på föreläsningar o föreläste för Västernorrland, sedan hem. Kom hem sent igår natt o kallt var det i vår stad. Men det har varit kul att vara iväg med kollegorna.
Mötte min sambo på vägen norr om Umeå, han var då på väg till Sundsvall. Inte så att vi kunde ses men han var där någonstans.
Så nu får jag längta efter honom hela veckan lång, han kommer fredag eller lördag, beroende på väder o vind.

Min äldste son har i alla fall överraskat, igår städade han sitt rum o bädda rent, på eget initiativ. Märks att han mognar allt mer.
Den yngre har pluggat hela veckan, hade prov idag.

Får se om det blir lite scrappbooking i kväll. Är lite trött.

Är lat ikväll, det blir mat på MAX.
Pratat med min sambo, han skulle äta hos sin exfru, tur att han har en som tar hand om sig när jag inte är där; ) o sedan på luciafirande med sin son. Blir en trevlig kväll för honom.

Fördelen med kyla är att den äldsta katten verkar ha kommit hem för i vinter. Kul!

Inga kommentarer: