Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

måndag 12 juli 2010

Utökning i familjen samt en ljuvlig dag...

...nej, jag ska inte ha tillökning...är så nöjd med våra gemensamma fem barn. Vi fick just veta att yngsta bonusdottern flyttar upp till oss. Det känns så roligt. Hon ska börja gymnasiet här. Så då har vi fyra ungdomar i huset :)

Förutom det, så fortsätter det soliga vädret och idag med 28 gr i skuggan, så trivs jag som fisken i vattnet. Flexade ut tidigare idag, vi åt middag och sedan for vi till vårt favorit ställe, Hamnviken i Öjebyn. Där låg vi=jag, maken, äldste sonen och bonussonen i 2,5 timme och myste, läste bok och en modig badade=maken.

Hoppas veckan fortsätter så här.

4 dagar kvar och sedan är det semster...nu har jag nedräkning :) Fast det har gått så bra att jobba, var lugnt förra veckan på jobbet och denna dag har också gått i lugnets tecken.

Livet är härligt när det är sommar.

1 kommentar:

Zandra sa...

hej carita! Jo det känns verkligen superskönt att jag fick gå tidigare, blir ju som bara tyngre & tyngre :)

Va roligt att Moa flyttar upp förresten, då hinner jag ju träffa henne också när vi kommer upp! Om ni är hemma då förståss?? Vi är uppe 1-9e augusti :)

kram kram