Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 6 juli 2010

känns bättre idag...

Mitt humör är bättre idag.
Nu verkar sommarvärmen kommit för att stanna, skönt. Överkalix hade tydligen varmast i landet idag. Härligt för dom :)
Idag har ungdomarna varit duktiga, bonussonen klippt gräs hos sin farmor och sitt jobb gräs. Har dock kvar att klippa här.
Äldste sonen jobbar, yngste sonens första lediga dag idag. Men han ska dock klippa gräset hos sin mormor och morfar. Bonus dottern och pojkvän har spacklat och putsat klädkammaren och lilla toaletten. Bra jobbat. Det enda minus är att jag måste storstäda hela huset pga av allt putsdamm.
Bonusdottern har även städat sitt rum, äntligen!!
Hon och killen åker till hennes mamma i Timrå imorrn.

Själv har jag börjat måla på huset, det som inte är färdigt. Hann en vägg på förrådet idag.

Gjorde förresten jätte god middag idag, torsk i ugn och färskpotatis. Mums!!

Nu så jobbar vi på i 8 dagar till.. Sedan semester. Längtar till efter Piteå Dansar och ler helgen. Då ska jag och maken åka bort några dagar på egen hand. Då får ungdomarna klara sig själva igen, vilket de gör alldeles utmärkt. Vet ej ännu vad vi ska hitta på. Sista veckan vill jag vara hemma igen.

Sov gott!!

Inga kommentarer: