Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 8 juli 2010

En till härlig dag...

http://blogg.passagen.se/mr.peter.pan/resource/sol.jpg
....med sol. Älskar att vakna när solen skiner och det är varmt i luften. Igår regnade det visserligen ett tag på fm men em var het och härlig, solen värmer så gott
Dagarna springer iväg när man arbetar. Snart helg.
Känns som att sommaren sprungit iväg lite, vi har inte hunnit göra något än, inte ens varit på en badstrand. Förutom vår weekend i Luleå. Men med familjen har vi inte gjort något ännu, fast det har ju inte varit så varma vindar förrän sista dagarna här.
Så man är rätt blek, men jag är ju inte ensam om det ;) , maken och bonussonen har inte så mycket färg de heller. Vi kanske skulle ut och spöka någon natt och skrämma någon hahaha.

Idag blir det sillunch på jobbet, ska bli så gott. Har flexat ut lite i veckan, har varit rätt lugnt på jobbet. Kanske flexar ut idag med om det inte ramlar in en massa ärenden.

Nä, ska nu bege mig till jobbet, imorgon bara halv dag, skönt :)

Inga kommentarer: